VI LAGER MUSIKKVIDEO!

Første dag i innspillingsuken og vi er tilbake på sett! Jeg elsker å være på sett. Det er det gøyeste med hele prosessen å lage film syns jeg. Vårt nåverende prosjekt er musikkvideo! Fem regissører fra filmlinjen skal lage musikkvideoer til fem artister eller band fra musikklinjen på Noroff. Jeg syns samarbeidet er genialt for alle parter, og jeg har gledet meg masse til å komme i gang. Det rev litt i meg å ikke pitche en regi-idé for en av musikkvideoene. Jeg hadde ganske lyst, men jeg tok en litt fornuftig beslutning denne gangen. Jeg burde nemlig bli enda tryggere og stødigere på foto, nå som vi har oppgradert til å bruke RED Scarlet kameraene. Så da gikk jeg for foto på prosjektet til Marius. Jeg var supergiret på å få dette prosjektet. Regissøren og artistene vil nemlig få til en 70-80-talls vibe på hele musikkvideoen. Så det har vært utrolig gøy å gjøre research og finne inspirasjon og idéer til hvordan jeg skal filme. Det blir så klart 4:3 format! Planen er at hele opplegget skal være et ganske komisk og cheesy med litt gammel TV-sending, Jackson 5-feel. Produsenten vår hadde med kamera i dag. Jeg angret litt på at jeg ikke tok med mitt eget, men jeg skal huske det i morgen! Jeg fikk låne noen bilder fra kameraet hennes fra dagen i dag 🙂
Mr. Director

Crewet ble litt forelsket i baklyset trommisen fikk, så her er meg og min fine fotoassistent og jammer mellom takes.

Nakkeslengen

Wiii, det ser så bra ut! Så nå gleder jeg meg meget til morgendagen, hvor vi skal filme med green screen for en syretrip-sekvens som gjør at jeg tripper av spenning. Pun inteded. Veldig giret på å se sluttresultatet om noen uker! Og ikke minst se hva de andre regissørene i klassen har funnet på. Visning er hakke gøyere enn å være på sett.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg