JUNKYARD JUNKIE

Ad / Junkyard

Over halvparten av antrekket mitt er i dag fra Junkyard. Snart er vel halve garderoben min derfra og. Jeg vil dele en rabattkode med dere fra Junkyard i dag, som fort kan bli ganske brukbar nå før jul. Det er så lett å klikke hjem julegaver derfra, (spesielt til gutter!!!) eller noen gode og fine vinterklær til sesongen. Jeg hadde behov for en ny romslig veske, og fant den der ser på bildene under fra Beck Sondergaard. Et fargerikt tilskudd til et ellers fargeløst antrekk. Falt ganske fort for den, og har allerede en overbevisende erindring om at den kommer til å bli min nye statement piece. Også de nye svarte skoene mine fra Adidas da. Jeg vil anbefale å sjekke ut i hvert fall de to sistnevnte, sko og veske, da begge er nedsatt i pris og linket rett under siste bilde! Men ja det var det jeg skulle – rabattkode! Den er i kjent stil “leandrav15” og gir 15% rabatt på kjøp over 500kr. Gjelder ikke salgsprodukter, deals eller kampanje. Gyldig til og med 4. januar!   

Jakke // Shein
Genser // Monki
Bukse // her
Veske // her
Sko // her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg