SO PROUD

Vil egentlig bare skrive en liten hyllest til lillebroren min, som har gått i pappas fotspor og vunnet NM i styrkeløft! Og fikk 3. plass i noe jeg ikke kan navnet på, men i hvert fall i å løfte mest i forhold til egen kroppsvekt av alle som deltok, hehe. Og gutten er tung, så ja, masse creds skal gis. Jeg husker da vi trente sammen på treningsstudioet i Spania i sommer, og jeg egentlig observerte broren min i aksjon på trening for første gang. Og jeg glemmer ikke hvor hardt og dedikert han faktisk er når han først trener. Hvor fin teknikk han har og ikke minst viljestyrke til å pushe seg selv. Shit ass. Mye flinkere enn meg. Vi tuller sykt mye rundt trening og helse, og det har på ekte gått rykter om boler, noe som nesten blir et kompliment når det ikke er tilfelle. Han går rett og slett bare i beast mode med heavy musikk på ørene når han først trener. Syns det er inspirerende fra en 16-åring, og det frydet meg som søster å se han gjøre det så bra. Også er det veldig hyggelig at sånne events samler sammen venner og familie. Håper det skjer mer. Grattis bro bean. Keep grinding.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg