TRY-ON HAUL!

Reklame | Shein

3. søndagen med ny video! Jeg liker dette. Jeg har brukt ekstra lang tid på å redigere akkurat denne videoen. Litt fordi jeg føler jeg må kompensere for at jeg snakker om et såpass overfladisk tema, haha. Jeg har for første gang gradet en youtube-video og skjønner ikke hvorfor jeg ikke har gjort det tidligere. Eller det er vel på grunn av skolen, og at jeg nå redigerer med Premiere Pro, fordi det er bransjestandard i filmbransjen. Fargene er mye vakere i denne videoen enn den fra forrige søndag for eksempel, hvis dere vil se og sammenligne. Så grading kommer jeg definitivt til å fortsette med. Et fint eksempel på hvordan bloggen og skolen har overføringsverdi til hverandre. Det føles bra. Da føler jeg ikke at jeg heller burde jobbet med skole når jeg lager bloggvideoer. Jeg går jo gjennom en ganske løssluppen filmprodukjson på én uke. Jeg har lært noe nytt for hver av disse tre videoene jeg har laget de siste søndagene. Av denne videoen foreksempel, lærte at jeg må plassere lysene annerledes neste gang for å unngå kjipe skygger jeg får ved siden av nesen og under øynene. Så lyssettingen er litt off. Lite pent, men da skjer det ikke igjen isåfall 🙂

Dagens video blir en try-on haul med noen nye plagg fra Shein! Jeg ble så fornøyd med alle plaggene at jeg tenkte det var på sin plass å vise dem ordentlig. Jeg prøver klærne på i videoen og informerer om størrelser, slik at dere kan ha en referanse når dere skal bestille selv. Jeg får nemlig mye spørsmål om størrelser på Shein, slik at folk med høyere sannsynlighet kan kjøpe riktig størrelse til seg selv. Here we go!

Crop top strikkegenser // her
Color block genser // her
Sandfarget genser // her
Avisprint skjorte // her
Sandfarget jakke // her
Grønn jakke // her

Om dere skulle ta dere en aldri så liten runde med nettopshopping, så har jeg rabattkode til dere som vil gi 15% avslag på bestillinger over 49 euro. Bruk koden “9leadu” 🙂 Hjemmesiden til Shein finner dere her!

3 kommentarer
    1. eer så gøy at du lager videoer igjen, til og med sånne som disse som er mer overfladiske! alltid elsket videoene dine

    2. Syns det er så gøy å følge med på bloggen din! Hvilken str har du i genserne? <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg