RETNING – HOVEDSTADEN

En liten, svart koffert ligger på gulvet mitt, snart klar for å trille inn på flyet. Retning – hovedstaden! Jeg skal delta på et seminar om markedsføring, og kommer samtidig til å bo hos to av mine beste kompiser fra videregående! Jeg har sett frem til å tilbringe helgen med dem i mange uker nå. Minnene vi har sammen, gjør kjærligheten min for dem urørlig. Det er litt bittersøtt at vi har blitt så voksne. Venner jeg alltid kommer til å være glad i, er spredd rundt om i Norge, og vi må reise til hverandre for å henge. Det er godt og vondt på samme tid. Men nå er det sånn livet er – sånn det er å vokse opp, så da gjør jeg vel lurt i å fokusere på de positive aspektene ved denne alderen jeg har nådd. Snart 21. Vi er ikke drittunger som løper rundt i byen og finner på eventyr og ugagn lengre. I hvert fall ikke så ofte. Nå er det om å gjøre å holde alle eventyrene og alt ugagnet som ufrivillig oppstår, under kontroll, haha. Men tiden skal nytes like mye, det er sikkert. Jeg er også klar for og spent på seminaret, og håper jeg får tid til å se litt av Oslo. Jeg har tross alt bare vært der én gang før, på videregående da jeg var på photoshoot med Junkyard. Tiden flyr, og det skal jeg også nå. Vi snakkes i Oslo!

Hettegenser // her.
Bukse // Gina Tricot

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg