Q&A SVAR PÅ VIDEO!

Reklame | Junkyard

Ååå dette var gøy! Jeg ble ferdig å redigere Q&A-videoen i dag, og har som jeg nevner i videoen, økt produksjonsverdien et par hakk. Jeg har fått opp studiolysene mine, og redigerer nå med Premiere Pro som er bransjestandard i filmproduksjon. Jeg fikk eksportert videoen med gode innstillinger til YouTube, og videoen fikk til slutt strålende kvalitet. Hvis du har på HD og fullskjerm, kan du virkelig se det. Så det ga meg veldig lyst til å lage flere videoer. Neste gang skal jeg sørge å få lånt lydutstyr fra skolen, slik at vi slipper å høre på autofokusen min gjennom videoen. Så blir lydkvaliteten like bra som bildekvaliteten! Autofokuslydene var litt kjipe, pluss at kameraet er litt skjevt innstilt, noe man kan se på bildene i bakgrunnen. Men jeg er i hvert fall på gang! Jeg håper dere liker videoen! Isåfall må dere gi en lyd så jeg vet om jeg skal begynne å lage flere. Dere må gjerne også komme med forslag til andre videoer eller temaer dere vil jeg skal snakke om på video. Her er i hvert fall svarene på spørsmålsrunden! Håper de står til forventningene 🙂

T-skjorten min fant jeg her, men det ser ut til at de er utsolgt for akkurat denne.

3 kommentarer
    1. Så utrolig gode svar!! Det er nesten så jeg skulle ønske jeg kjente deg i virkeligheten, haha <3 Du virker som en jordnær og vakker person, både på inn- og utsiden.

    2. Gir mening at du ser deg selv som mer rasjonalist men håpte du ville vært litt mer empiristenes side. Personlig er jeg mer overbevist av Hume og «inntrykk» som han snakker om. Jaja tomaito tomaato.

      Veldig god kvalitet på video, synd med lydsituasjonen. Kansje låne en «lavalier mic» eller lignende, men du har vel sikkert peiling. Kjør på med mer video! Du er jo tross alt filmstudent så kan vel regnes som skole 🙂

      Btw tror linken din skulle gå til junkyard og ikke videoen hehe.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg