Q&A – SPØR MEG!

Reklame / Junkyard

Ettersom jeg har kommet mer tilbake på bloggfronten i det siste, legger jeg merke til at det dukker opp et par gode spørsmål i kommentarfeltene, som egentlig fortjener ganske lange svar. Og kanskje de ikke er de eneste som lurer på akkurat det de spør om. Så derfor bestemte jeg meg nå for å slenge ut en liten spørsmålsrunde her, eller Q&A om du vil. Så om det er noe du lurer på som du tror jeg kunne besvart til din tilfedsstillellse, fyr løs. Don’t be shy.Topp // Monki
Bukse // lignende fra Junkyard her.

Ask away.

8 kommentarer
    1. Er du redd eller nervøs for framtiden? Eller har du tidligere vært det?

      Har du jobb?

      Har du noen gang opplevd dødsangst?

    2. Hvilken typ nettsider/apper bruker du for underholdning på telefonen? Jeg er dritt lei Instagram og den type sosiale medier, og ender som regel opp på bloggen din! Interesserer meg for mye av det samme som du gjør, alt fra psykologi, samfunn, verdensrommet, psykedelisk eksprimentering osv osv… Er ikke kresen, bare interessert i å ja, utforske nye ting, men vet liksom ikke helt hvor jeg skal begynne å leite! Er jo mye spennende på YouTube osv, men har du noen stikkord eller sider du vil anbefale? Ble litt knotete spørsmål ser jeg, men håper du skjønner hva jeg mener!

    3. Hva slags musikk hører du på? Har du noe å anbefale som ikke alle har hørt om; typ litt mer ukjente eller undervurderte artister?

    4. Håper ikke dette er et for personlig spørsmål.

      Men hvordan ligger du an på treningsfronten?
      Husker du hadde en periode for et par år tilbake (tror det var 2015-2016) hvor du trente skikkelig, spiste veldig sunt og hadde six-pack og hele pakka:-D Veldig inspirerende!

      Og føler du noen gang kroppspress?

    5. Hvordan er det å gå på noroff? Anbefaler du det? Vurderer å søke. Kunne du skrevet et innlegg om det?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg