PERSONLIGE POSTERS

Jeg er sikker på at samtlige av dere har kjennskap til Desenio fra før. Hvis ikke, leser du i hvert fall riktig blogginnlegg nå! En sjelden gang hender det at Desenio kontakter meg og lurer på om jeg vil ha noen produkter sponset. Da hopper jeg som regel i taket – før jeg setter meg ned på stolen med ansiktet trykt opp i dataskjermen, siklende over de forskjellige posterne… Neida, det er penere affære enn slik jeg beskrev tror jeg. Men jeg kan bli sittende i noen gode timer og visualisere hvor i leiligheten posterne skal henge. Jeg prøver å finne ut hvilke posters som hadde kledd hverandre, kledd leiligheten, og ikke minst, kledd meg. Denne gangen valgte jeg mer personlige posters enn tidligere, for å gi leiligheten et enda klarere Leandra-preg .

Jeg tenkte det måtte bli noe astronomi-relatert, da det var min første kjærlighet da jeg var liten jentunge som nettop hadde lært seg å lese <3 Det er faktisk ikke mange år siden jeg satt på kafé med en venninne og oppriktig diskuterte hvordan jeg skulle gå frem for å bli astronaut på ekte, haha. Jeg ler, men hvorfor ikke? Gud,  jeg skal prøve å holde innlegget på rett spor… Jeg syns det var fett at posteren var i svart-hvitt, for da står jeg mye friere til å velge en farget poster som kan passe ved siden av. Og det gjorde jeg! Jeg bestilte den strålende, gule “optimisme”-plakaten som en fin påminnelse til mitt ønskede tankesett. Jeg er, og har alltid vært en fremtidsoptimist, eller en som aldri har mistet håpet, uansett hvor mørkt ting har sett ut. Jeg syns det er en større utfordring å være optimistisk til små ting i samtid. Så jeg syns den passet utmerket å plassere på veggen over sengen, som morgenens første blikkfang.

Dette innlegget er ikke sponset, i motsetning til instagramposten min med Desenio for litt siden. Jeg ville egentlig bare vise dere bildene av posterne i et større format, og gi Desenio litt mer fortjent oppmerksomhet. Har dere bestilt noe av dem før? 🙂

4 kommentarer
    1. Så fine plakater! Håper det går bra med deg, jeg elsker bloggen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg