OPPSKRIFTEN PÅ BABYHUD

Betalt samarbeid med MayBeauty.

I dag skal vi snakke litt skjønnhet! Jeg fikk nemlig tilsendt noen produkter fra May Beauty for en liten stund siden. De har et utvalg av skjønnhetsprodukter som først og fremst fokuserer på merkbare resultater. Slik at du tydelig skal kunne se forskjellen fra før og etter du har brukt produktene. Det har jeg gjort med The Incredible Face Mask! Hentet fra hjemmesiden deres “The Incredible Face Mask fjerner døde hudceller, hudormer (svarte prikker) olje, og etterlater huden din synlig renere etter første bruk”

Etter cirka 40min har masken stivnet og skal rives av ansiktet. Jeg føler meg nesten litt tøff som gjør det til tross for smerten. Må ta et par dype pust for å være ærlig, haha. Men jeg tar det som en morsom og utfordrende del av opplevelsen. Også er det jo nødvendig for å få det gode resultatet! Man kan føle, kjenne og se at masken fjerner overflødig olje og urenheter som har hopet seg opp. Huden min ble faktisk så stram, fin og babymyk etter første bruk at jeg ble overrasket  selv, og er ivrig etter å anbefale den videre til folk. Jeg fikk roserøde, friske kinn, og både så og følte meg mye sunnere i ansiktet. Jeg har laget en liten video for å vise dere hvordan den brukes!

https://www.youtube.com/watch?v=hSjF72C3Olk

 

Av en eller annen grunn syns jeg det er skikkelig koselig og avslappende å la ansiktsmasken størkne på huden med 40 minutters nedtelling på mobilen mens jeg putler på med mitt. Jeg føler meg bra når jeg tar meg tid til å ta vare på meg selv på denne måten.  May Beauty har 100% pengene tilbake garanti, så den er absolutt verdt å prøve ut!

Bruk rabattkoden “leamaske” og få automatisk 30% på bestillingen din! Link til nettsiden har dere her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg