MIN STØRSTE SVAKHET

Reklame | Junkyard

Når det kommer til klær, er jakker min største svakhet. Spesielt på denne årstiden, da jakken som oftest er den største delen av antrekket. Junkyard har ganske nylig fått inn mange nye jakker i sortimentet sitt! Så jeg samlet sammen mine favoritter i dette innlegget som litt inspirasjon. Rabattkoden jeg delte på bloggen for en liten stund siden gjelder fremdeles! Koden “leandrav15%” gir 15% rabatt på bestillinger over 500kr (gjelder ikke salgsprodukter, deals og kampanjer) Jeg ser at det er få jakker igjen i noen av størrelsene, så jeg får litt panikk over spesielt kåpene i øverste og nederste bilderekke, som jeg syns er dødslekre! Jeg har hatt et ekstra godt øye til kåper i diverse farger denne sesongen.

Hvit jakke her // Prikkete kåpe her // Oransje jakke her

Grå kåpe her // Rosa jakke her / Blå boblejakke her

Leopard jakke her // Skinnjakke her // Beige kåpe her

Så igjen, koden “leandrav15” i kassen når du skal betale, så sparer du noen kroner på shoppingen! Hvilke type jakker er du glad i?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg