LOOKFANTASTIC NOVEMBER

Etter jeg flyttet hjemmefra ble det litt rot med levering av Lookfantastic-boksene, men nå kom november-utgaven endelig i hus! Jeg syns Lookfantastic sine bokser alltid overrasker med det fine designet, så jeg sliter med å få meg selv til å kaste dem. Jeg bruker faktisk de fineste til å oppbevare saker og ting i. Solbriller, klokker, sminke, kontorrekvisitter. Bare et lite tips! Uansett, denne måneden var heller ikke et unntak. Lilla og gull og nydelig. La oss se hva som befinner seg på innsiden!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg