LOOK FANTASTIC BEAUTY BOX // MARS

Rituals Of Sakura håndkrem i Cherry Blossom
Cherry Blossom er favorittlukten min fra Rituals, så det var en gledelig overraskelse. Silkebløt konsistens og helt klart ny en favoritt som jeg har begynt å ta med meg over alt. Jeg har hatt flere produkter fra den serien før. Dusjgeleéer, skrubber. Anbefales å sjekke ut! En mild fresh outta the shower-lukt.

Madara Smart Anti-Pollution Charcoal & Med Repear Mask
Ikke prøvd ut enda, men masker er alltid koselig å teste!

Morphe High Impact Highlighter i fargen Spark
Jeg har faktisk vært på utkikk etter en øyeskygge i akkurat denne fargen, og bruker den til det as we speak. Pluss litt på tuppen av nesen. Også en ny favoritt!

EOS Lip Balm
Helt ærlig, alt jeg bruker er den grønne alovera lipsylen. Det er den beste i verden. Men noe av det som er hyggelig med å motta disse pakkene, er at om du ikke bruker noe av det, kan du gi det bort til en mor, søster eller venn. Jeg gjør egentlig ofte det, og det blir veldig satt pris på. Ikke nødvendigvis bare gaven, men det at jeg har tenkt på dem. Win win, guys.

Omorovicza Cleansing Foam
Noe av det jeg er mest glad i å få i beauty boksene er disse små cleanserne. Jeg har fått prøve ut mange forskjellige kjente og mindre kjente merker av cleansere ved å abbonere på Look Fantastic. Cleansere er første step for meg når jeg fjerner sminken. Selvom den kanskje ikke skal brukes sånn? Jeg liker å få vekk mesteparten av maskaraen og hudsminken med den før jeg bruker Cotton pads med min gode gamle mandelolje, som får bort alt.

The Ordinary Serum
Jeg ble så glad da jeg så at denne inneholdt hyaluronsyre. Huden min reagerer veldig godt på det! Den blir synlig mykere og friskere. Så denne er allerede tatt flittig i bruk!

Look Fantastic sin hjemmeside hvor dere kan abbonere på beauty boksene finner dere her.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg