JEG ER SNART TILBAKE

Som sikkert mange har fått med seg, skjer det store forandringer på blogg.no disse dager. De skal nemlig legge om hele plattformen. Jeg fikk mailer om det på forhånd, om at det ville bli endringer, men jeg tenkte som så at det kom til å gå helt fint, og ikke påvirke meg i noe særlig stor grad. Men da må jeg si jeg ble tatt litt på sengen. Plutselig forvandlet nettsiden min seg om til et forvirrende rot.  Det går blant annet ikke an å kommentere bloggen, bildene jeg laster opp får elendig oppløsning, jeg klarer ikke å midtstille all teksten i innleggene mine, og det er mange andre tekniske ting som også må på plass. Så bloggen er nå i en omleggingsfase, hvor jeg venter på hjelp fra personene bak blogg.no til å få alt på rett spor igjen. Det er kjipt å vente, for jeg har egentlig masse inspirasjon og lyst til å skrive og dele med dere. Men jeg får se på denne nedgangstiden som noe jeg skal sprette ut fra som en enda bedre versjon. Litt blanke ark når jeg først begynner igjen. Det er alltid deilig. Jeg vet ikke hvor lang tid det tar før problemene er fikset, men vi satser på at bloggen er tilbake 100% før året er omme! Jeg gleder meg til alt kommer på plass, og jeg skal sørge for å gi en lyd!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg