JEG ER MED I NY FACEBOOKSERIE – TYRA

Endelig kan jeg slippe hemmeligheten jeg har gått og holdt på de siste månedene – jeg er med i en ny facebookserie!!! Jeg ble kontaktet av en tidligere Noroff-elev og aspirerende regissør, som sendte meg manuset til en serie som heter “Tyra”. Jeg fikk forespørsel om å spille rollen som bestevenninnen hennes, Eva. En liten skuespillerdrøm har vi vel alle langt inni oss et sted? Min snek seg frem da jeg hadde lest manuset ferdig, og fant ut at rollen egentlig så litt spennende og gjennomførbar ut. Så da kastet jeg meg ut i det! Jeg var trippende nervøs da jeg møtte opp på leseprøve, men både regissøren og Helene, som spiller hovedrollen, var, og er veldig herlige mennesker som det var enkelt og morsomt å jobbe med. I tillegg var noen fra klassen min med på lyd og klipp. Så det var munter og god stemning på sett, noe som gjorde det veldig trist da vi ble ferdig med innspilling. Men gud som jeg har gledet meg og og spurt om oppdateringer fra klipp litt for ofte, hehe. Nå er den endelig ute! Det var overraskende gøy å prøve seg som skuespiller. Jeg likte det mye bedre enn forventet, og det er absolutt noe jeg kunne gjort igjen, selvom jeg er tryggest på andre siden av kameralinsen, hihi.

Serien handler om Tyra som har en drøm om å sette opp et teaterstykke. Hun har en god kjæreste og en bestevenn/roomie som heter Eva (meg!) Tyra sliter med å realisere drømmen sin, men morsomme tilfeldigheter, som at hun møter igjen en barndomsvenn, åpner noen tvilsomme muligheter for henne som Eva selvfølgelig får høre alt om, slik at hun kan passe på at Tyra gjør det rette. Om hun gjør det rette eller ikke, finner dere fort ut av 🙂

Håper dere vil sjekke ut serien og forteller hva dere syns! Alle 7 episodene er ute på facebooksiden nå, så da har dere litt bingemateriale å dykke inn i! Jeg er allerede ferdig med sesongen ofc! Se Tyra her!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg