IN MY STUDIO APARTMENT

Jeg holder jo på med et dokumentarprosjekt for tiden, og har i den forbindelse alt av lys- lyd- og kamerautstyr stående hos meg i helgen. Så de siste dagene har studioleiligheten min virkelig levd opp til navnet. Pappa fikk et lite sjokk da han kom på besøk og så at det så ut som bak kulissene på en hollywood-produksjon i en 45-kvadratmeters leilighet. C-stands og diffusere, boom, tascam, blonde 2000w, dedolys og andre metallkofferter og bagger med filmutstyr som jeg ikke kunne navnet på før jeg begynte på skolen. Til tross for at jeg er en ryddefreak, så hadde jeg ikke hatt så mye imot å ha alt utstyret stående her en stund til. Jeg kan jo virkelig leke meg i timesvis med dette. Føler jo at jeg må dra nytte av det nå som jeg har det hjemme hos meg, så jeg har både knipset bilder og filmet konstant de siste dagene. Bare med avbrekk for do, mat, søvn og i gårkveld – klassefest!

To jenter i klassen feiret bursdagen sin og inviterte hele filmklassen. Jeg løsrev meg fra stress og organisering av intervjuer og redigering, og tenkte det var godt for meg med et en liten pause fra arbeidet. Det viste det seg at jeg hadde rett i! Jeg ble mye bedre kjent med mange i klassen, og jeg blir stadig gledelig overrasket over å oppdage nye sider, og ting jeg har til felles med dem. Mange er litt sånn som meg på den måten at de kan snakke veldig engasjert og dypt om noe men vi kan også dele humor og interne vitser om filmer osv. Det er deilig å føle at jeg passer inn hos en gruppe mennesker igjen, og blir likt for den jeg er. Det er alt jeg har ønsket meg det siste året, og det var jo et stort håp da jeg begynte i helt ny klasse. Så jeg har en veldig varm og god magefølelse for de resterende semesterene. Giret og glad for hele situasjonen! Dette ble da antrekket på festen i går. Denne hvitfargen er så classy og behagelig å se på. Virkelig forelsket meg i dette settet, og fikk mange komplimenter på det i går!

Topp // Gina Tricot
Jakke // her
Jeans // her

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg