HVA ER DINE BESTE MINNER FRA I ÅR?

Dette året har vært interessant. Ikke mitt beste bloggår, eller år generelt – med et par hull i feeden og lite action på bloggfronten i perioder. Det har skjedd mye rart på den personlige fronten i år, så bloggen ble fortvilende nok bortglemt. Jeg har vært satt litt ut av spill og ofte ikke helt visst hva jeg skal skrive om. Hva er greit å skrive, føler jeg meg falsk når jeg skriver dette, hvor mye er greit å dele, kommer jeg til å angre på å dele dette, hvor mye er lurt å dele, skal jeg gi opp… Nei, å blogge gir meg så mye. Jeg elsker jo å skrive, og burde finne tilbake til det. Jeg har skrevet en del upublisert da, men jeg kunne skrevet enda mer. Jeg har et skikkelig ambivalent forhold til det å dele personlige ting på nett. Det er ingenting gale i det, tvert i mot tror jeg det er bra for både meg selv og andre. Så jeg tenkte i hvert fall å skrape sammen det jeg kan av det jeg har postet på bloggen i år, og lage to oppsummeringsinnlegg, da det var ønsket av noen. Det blir ikke måned for måned, men halvår for halvår. Så la os begynne med januar-juni. Er spent selv på hva jeg finner 🙂

Jeg jobbet på Sumo og var på julebord og på byen med kollegaene mine – som var det beste med å jobbe på Sumo. Syns samholdet var nydelig og alltid muntert.

I januar prøvde meg på kampsport, hovedsakelig kick-boxing. Jeg ga det ikke en ordentlig sjanse føler jeg, selvom jeg hele idéen om kampsport har vokst på meg. Hva det gjør med psyken, og filosofien bak det. Kan være jeg prøver meg igjen i 2019.

Jeg malte det gamle rommet mitt hos pappa, men fikk vel egentlig ikke satt pris på den nye fargen lenge nok før jeg plutselig flyttet ut! Dette var første gang jeg malte. Det er da noe.

Jeg fylte 20 den 19. februar og var ute å spiste med fam på Bryggeloftet. Jeg feiret også med venner, og den kvelden går defintivt under en av de øyeblikkene i livet man ikke kan fortelle om fordi noen historier bare er for nære venners ører, haha. En minneverdig bursdag.

Jeg våknet en morgen og bestilte en tur til Vietnam to uker før avreise. Jeg skulle legge ut på en liten tur til noen av kystbyene helt alene. Jeg endte opp med å treffe fire venninner der, og fikk nye venner som jeg savner enormt mye i dag. Jeg skulle ønske jeg ikke dro hjem! Jeg så så mye vakkert.

Jeg dro til Stavanger og tilbrakte helgen hos Lottelise i veldig fine omgivelser. Å dra til andre byer i Norge er undervurdert.(Selvom Bergen er best)

Jeg besøkte en annen drømmedestinasjon, Sintra i Portugal med min daværende kjæreste. Absolutt et sted jeg vil anbefale å reise. De har beholdt mye av den gamle, romantiske arkitekturen og byen ser ut som et eventyr. Skogene, hagene, slottene. Syns selv jeg er veldig flink til å finne perler på verdenskartet. Det må jeg si. De siste dagene bodde vi i et gammelt herskapshus litt øde. Det var både utfordrende og avslappende på en og samme tid.

Så det var noen høydepunkter av året mitt frem til slutten av juni. Neste innlegg blir siste halvdel av året. Hva er noen av høydepunktene deres i år? Hadde likt å lese som inspirasjon.

4 kommentarer
    1. Utrolig flott innlegg! Gøy å se hva du klarte å gjøre på et halvt år, reisefeberen vokste nå ass:)
      Meen «daværende kjæreste» har ikke du vært sammen med Espen i over et år, eller misforstår jeg nå?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg