HÅRTIPS OG HVA JEG GJØR MED HÅRET MITT!

Reklame | Careandrepair

Håret mitt og jeg har hatt et turbulent forhold siden jeg var ganske ung. Jeg har alltid følt meg mye finere med behandlet hår på en eller annen måte, enten krøllet med krølltang eller rettet med rettetang. Jeg syns jeg kler det så mye bedre enn mitt eget naturlige hår. Men å behandle håret sitt med produkter og varme stadig bort, gjør ikke akkurat håret noe særlig bedre over tid. Gøy der og da, men jeg kjenner jo litt på den dårlige samvittigheten om jeg roter for mye med håret mitt en periode. Det er lett å havne i en dårlig sirkel hvor håret blir mer og mer slitt for hver måned som går.

Jeg hadde som nyttårsforsett i år å bli mer glad i håret mitt! Lære meg å si takk, istedenfor å avfeie hår-komplimenter og øve meg på å bli mer stolt av det. Så de siste par månedene har jeg brukt HAIRCARE hver morgen, og har endelig begynt å merke at håret er blitt sunnere og lengre! Ettersom det har fått de vitaminene og mineralene det trenger fra HAIRCARE, kan jeg virkelig merke at håret vokser ut både tjukkere og fortere enn om jeg hadde fortsatt som før da jeg tok mindre vare på håret. Jeg kan spesielt merke at den gamle panneluggen nå, som har grodd seg ut helt ned til under kjeven – en look som jeg trives godt med! Jeg klippet jo håret mitt til skulderlengde for halvannet år siden, og jeg har klippet tuppene et par ganger siden, men nå som HAIRCARE sørger for at jeg kan ha langt og samtidig sunt hår, kommer jeg til å fortsette å spare!

Om håret ditt er i en krisesituasjon hvor du gjerne har varmebehandlet det for mye, det har blitt slitt eller tynt av en eller annen grunn, er HAIRCARE en veldig fin medhjelper å ha på veien tilbake til sunt hår igjen. Da sørger du får at det håret som vokser ut, er av så god kvalitet som mulig. HAIRCARE og masse vann! Jeg føler meg mer og mer vel jo mer håret vokser i det siste, har jeg merket. Tuppene mine er tjukke og sunne, og jeg går oftere nå enn før med håret naturlig. Det jeg gjerne gjør for å roe ned de krusete krøllene er å la håret tørke i en lav hestehale, eller tar på et pannebånd etter jeg har dusjet. Da dempes krøllene rundt selve hodet, så lar jeg de naturlige krøllene leve sitt eget liv fra øret og ned, slik som dere ser på bildene under. Et lurt tips til andre krølltopper!

HAIRCARE inneholder ølgjær, hirse, biotin, selen, sink og kobber, og har blitt en del av morgenrutinen min sammen med et par andre vitaminer og mineraler som holder meg sterk og sunn fra innsiden av. Jeg har brukt HAIRCARE tidligere også, og syns alltid det er morsomt å sammenligne før-og-etter bilder etter et par måneder. Om dere ønsker å prøve HAIRCARE, må dere være rask å bestille her! Gjennom linken får dere 35% rabatt!

Har dere noen gang testet ut kosttilskuddet for håret, og har det funket for dere?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg