“EN VANLIG DAG PÅ SKOLEN”

 Vil si det er et godt tegn når regissøren må holde tilbake latter.

Perks med å studere filmproduksjon: Jeg tar med meg kameraet på skolen, noen bruker det, og når jeg plukker opp kameraet igjen, har noen justert på innstillingene slik at bildekvaliteten har blitt vakrere??? Lol, det skjedde i dag. Vet ikke hvem som gjorde det, men appreciate it. At jeg kan håndtere monsteret av et kamera dere ser på bildene over, men alltid bruker automatiske innstillinger og autofokus på mitt eget kamera er en skam. Det har liksom alltid vært godt nok. Men jeg innser nå at jeg i det minste må gå gjennom hvilke muligheter jeg har i menyen på speilrefleksen. Tilbake til temaet, dette var dagen vår i dag! Siste innspillingsdag, så nå begynner det intensive arbeidet. Heldigvis ikke for meg, som har vært a-foto, og bare skal rett opp på skolen og booke inn alt utstyret i morgen tidlig. Men klipperne våre derimot, har en relativt stor jobb foran seg. Jeg er så spent på å se hva de får ut av green screen shotsene, wii. Jeg har litt andre spennende prosjekt å rette fokuset mot resten av uken. Så nå skal jeg drikke te, sitte i vinduet mitt, ufrivillig filosofere og satse på en god natts søvn. Bare én ting å si på slutten av dagen i dag – it’s a wrap!

4 kommentarer
    1. Hei! Har ikke lest bloggen din før, men så kult at du studerer filmproduksjon. Er det noe du vil anbefale?
      Ha en super kveld <3

    2. Hei! Har bare et spørsmål som jeg håper ikke blir for personlig – men stemmer det at du har gått veldig mye ned i vekt i det siste? Håper alt er bra med deg<3 og kanskje du kunne hatt en spørsmålsrunde snart/ukens spørsmål?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg