EN ROSA GAVE I POSTEN

Reklame | Junkyard, Look Fantastic

God søndagsmorgen, og tusen takk for så fin respons på forrige innlegg! Jeg leste flere velskrevne og varme meldinger både i kommentarfeltet og på andre sosiale medier. Det er faktisk noe av det koseligste når folk du gjerne ikke snakker med så ofte, men bare har som bekjentskap, tar seg tid til å gi en positiv tilbakemelding. Det er alltid en nice surprise. At alle var så støttende og nyanserte i tilbakemeldingene sine var veldig lettende for meg. Jeg har kommet til på tenke flere ganger tidligere at det er noe rart med det å takke leserne sine egentlig, haha, men hear me out. Når influencere takker følgerne sine, føler jeg liksom aldri helt at det betyr meg. Men det gjør jo det hvis jeg følger dem. Så tusen takk for at dere viser dere som statistikk på bloggen min, og dukker opp i kommentarfeltet i ny og ne. Det gjør at jeg føler det jeg skriver blir litt mer betydningsfullt <3

Jeg sitter med morgenkaffen og venter på at frokosten skal gi meg nok energi til å dra på trening for å sykle litt mens jeg hører på podcasts. Senere skal jeg på jobb i hjemmesykepleie, så før jeg forlater hjemmet ville jeg svippe innom med et innlegg om månedens Look Fantastic boks. Den er så rosa som den kan bli og inneholdt noen spennende produkter. Have a look.


Topp // her

Look Fantastic sin hjemmeside finner dere her.

4 kommentarer
    1. Bloggen din er et lyspunkt i hverdagen min! Blir alltid glad når du har delt noe nytt!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg