DETTE OVERASKET MEG!

Jeg har returnert til hjembyen min og latt roen senke seg over meg denne mandagsmorgenen. En kopp svart, rykende kaffe og en fersk belgisk vaffel ved min side. (ja, jeg må kutte ned på dem) Roen trengte jeg, for helgen har vært så innholdsrik at jeg såvidt har fått tid til å prosessere den enda. Men jeg kan trygt si at det var en riktig avgjørelse å bli med mamma på seminaret om salg og markedsføring med Awesm. Min motivasjon for å dra, var i hovedsak å besøke mine gamle venner, men også å sjekke ut seminaret så klart. Og seminaret leverte virkelig høyt over forventningene mine. Jeg befinner meg på en skikkelig varm og kjærlig vibrasjon etter helgen. Jeg har møtt så mange imøtekommende, smilende, klemmende, åpne mennesker. Vi har utvekslet idéer, kontaktinformasjon og jeg har allerede fått spørsmål om å hjelpe noen med reklamefilmer. At jeg skulle få så mye ut av det, og at det skulle ha så stor overføringsverdi til filmproduksjon og blogging, var uventet og spennende! Jeg ble en umiddelbar fan av foredragsholderne, som hadde fengslende historier og budskap. Ikke bare om markedsføring, men også om personlig utvikling, og det at selgere burde ha som motivasjon å tilby noe som kan hjelpe mennesker. At vi kommer fra et sted av medmenneskelighet og felleskap. Jeg har fått masse ny innsikt i hvert fall, og kommer definitivt til å dra tilbake neste år! Her er litt bilder fra hotellet vi oppholdt oss på under seminaret 😀


Dette er favorittbildet mitt fra helgen. Se så vakker mamma jeg har???


    

Jeg glemte helt å fotografere dag 1, men jeg sov hos en venn som tok meg til Frognerparken første kvelden. Jeg har aldri vært i den før, og jeg må innrømme den slo pusten ut av meg et lite sekund. At det skulle være så gigantisk, og at jeg skulle bli så fascinert over Vigelandsannlegget at jeg stod med hodet sidelengs og prøvde å grave en mening ut av skulpturenes positurer, det gjorde at jeg helt glemte tid og rom. Jeg ble småforelsket i Oslo må jeg innrømme. Jeg har alltid tenkt at Bergen er Norges fineste by, og hey, det endrer seg ikke… Ikke enda i hvert fall. Hvordan den sjarmerende, hanseatiske byen vår er innrammet av de mest eventyrlige fjell – det ligger nært hjerte mitt så klart. Men det er ingen tvil om at dette ikke blir min siste Oslotur i år. Jeg vil tilbake rundt vår/sommer, og igjen besøke Frognerparken og andre vakre steder Oslo har å by på. Noe jeg virkelig innså denne helgen, er hvor ufattelig mye større Oslo er enn Bergen. Bergen hadde ikke hatt plass til Vigelandsparken noen steder engang. Følte meg som en liten bondejente som med vide øyne, opplevde storbyen for første gang.

Andre natten sov vi hos Petter og kjæresten, som bor i et usedvanlig vakkert, gigantisk herskapshus. Utrolig deilige omgivelser å oppholde seg i, så jeg måtte nesten leke meg litt med kameraet der. Vi lagde det jeg vil påstå var en gourmetmiddag, og preiket til klokken ble altfor mye. Jeg sover ikke mye til vanlig, men denne helgen har søvnunderskuddet vært huge. At jeg har klart å opprettholde et godt humør til tross for det, sier litt om hvor fint jeg har hatt det vil jeg tro.


 

Rødvin, historie og historier. My cup of tea.

Nå er det tilbake til hverdagen, noe jeg har veldig lite imot da det kommer til å innebære preproduksjon av musikkvideoen vi holder på å utvikle for noen artister på musikklinjen vår. Kl. 13.15 skal vi ha produksjonsmøte før vi skal besøke en mulig lokasjon. Jeg håper starten på uken deres er strålende!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg