BY THE BAY

Søndagens video ble dessverre ikke postet i går, folkens. Beklager det! Jeg har vært en liten busy bee den siste uken og ikke hatt tid til å sitte meg ned å klippe den sammen. Så jeg planlagte å bruke hele søndagsformiddagen på det, også publisere den om kvelden. Men denne svimballen ble ringt 07.30 av jobben. At jeg hadde fått bekreftelse på en vakt jeg hadde ønsket meg, hadde gått meg hus forbi. Men jeg hev meg rundt og fullførte jobbdagen, litt på etterskudd. Men de aller fleste pasientene var i strålende humør i går. Det er det beste det. Og ikke bare var pasientene i godt humør, men til og med fremmede på gaten var ekstra blid og både smilte og hilset på meg. Så den heseblesende morgenen ble fort til en søndag well spent.

Kvelden var også fylt opp med planer, derav null video. Men jeg sitter på klipperommet på skolen nå, back on track. Jeg hørte forresten i lunsjpausen på jobb at jeg ikke var den eneste som bare hadde hatt glade pasienter den morgenen. Min veldig sannsynlige teori, er at det er solen. Solen i Bergen nå dere… Dette er vår. Det er sånn det skal være. Jeg føler på en helt annen tilværelse når jeg går ut døren om morgenen nå enn før. Jeg hadde nesten glemt at et slikt velbehag fantes i meg. En frihet, en “født på ny” forfriskende, mild herlighet. Pusten går lekende lett. Komboen av musikk på ørene og strålene i ansiktet gjør det ekstremt vanskelig å føle noe annet enn takknemlighet og glede. Jeg verdsetter solfylte dager nesten like mye som en god natts søvn. To veldig avgjørende faktorer for, vel, alt. Humør, energi, motivasjon, tilstedeværelse, lykke. Alle disse tingene man vil ha. Vår, jeg hadde helt glemt hvor mye jeg elsket deg. Du føder meg på nytt i samspill med naturen.

Topp // NAKD
Bukse // NORR her
Sko // VANS her

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg