IKKE DET SAMME SOM FØR

Dette er noen få bilder fra helgen som jeg klarte å skrape sammen fra minnekortet. Vi var ikke de beste fotografene i Nord-Europa, men vi koste oss. Det slo meg på 21-årsdagen min forrige uke at bursdager alltid er en god unnskyldning for invitere venner på besøk og drikke. Så det var det jeg gjorde. Et par dagers forvarsel på besøket, men jeg fikk samlet en fin gjeng selvom. Dagen etter var ikke like fin. Jeg tror det er andre gang i mitt liv jeg har vært så kvalm dagen derpå at jeg har spydd. Kjøkkenvasken var nærmeste alternativ og fikk dessverre gjennomgå noen brutale minutter. (Æsj Leandra.) Antall ganger jeg har kastet opp i fylla opp gjennom årene har jeg ikke tellingen på. (Dønn æsj Leandra.) Men dagen derpå, det opplever jeg så og si aldri. Okei, jeg leste nettop en kommentar som var veldig søt – hvor det stod at vedkommende var glad for at jeg brukte bloggen til å dele ting av ekte verdi. Ikke bare underholdning, men at jeg fikk folk til å reflektere og se mer inn- og utover. Så at jeg slo til med et innlegg om fylla og spy nå var kanskje ikke helt å leve opp til komplimentene jeg nettop fôret egoet mitt med. Men hvis dere kan tolke dette innlegget som min (ekstremt dårlige) hyllest til variasjon og diversitet, hadde det blitt satt pris på 🙂

Nå er det ikke lenger så ofte jeg konsumerer alkohol for tiden heller. Det er faktisk ikke halvparten så gøy som det var for noen år siden. Selve formen er rett og slett ikke like digg. Kroppen reagerer ikke på samme måte som før. Så ja, jeg har blitt gammel. Golfutstyr er allerede notert på ønskelisten til neste bursdag. Neida, men det er morsomt å tenke på at det kan godt være jeg blir golfinteressert på ett eller annet tidspunkt i livet. Jeg er ikke akkurat minst uforutsigbar eller mest konservativ og lojal til vaner. Jeg er vel heller en miks av ungdommelig nysgjerrighet og ivrighet etter å prøve nye ting. Lurer på om det er noe jeg vokser av meg? Men samtidig, hvor mye gjør jeg ikke i dag som jeg hadde ledd av som barn? Eller sagt jeg aldri kom til å gjøre? Jeg kunne laget en liste. Så en dag spiller jeg sikkert golf. Okei, dette innlegget har tatt lengre tid enn man skulle trodd. Cindy ligger inntil meg på rygg og maler når jeg stryker henne på magen. Så jeg har brukt hånden til å kose mellom hver setning. Ikke produktivt, men veldig hjerteskjærende. Så vi snakkes senere!

2 kommentarer
    1. Liker når du blogger om hverdagslige ting inni mellom også! fint med variasjon

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg