DET SISTE RØDE

Litt på etterskudd, men her kommer Look Fantastic sin desember box! Igjen med vakkert design til å putte deg i den rette stemningen. Denne boksen har faktisk fått lov til å stå på kommoden for å supplementere julepynten i huset. Det minner meg på at julepynten faktisk må ned etter hvert. (hehe nå er det et par dager siden jeg skrev innlegget, og julepynten er borte) Det blir egentlig litt deilig å se. Syns leiligheten tar seg bedre ut uten alt det røde. Nok rødt i Pulp Fiction-plakaten over sofaen… En liten digresjon som vanlig, hehe, men tilbake til beauty boksen!

My prayers have been answered.

I desemberboksen var det mye nyttig for meg! Jeg gikk nylig tom før øyebrynssminke, så at jeg blant annet fikk en medium-brown eye brow pencil, passet utmerket. Det var også på tide å bytte ut den gamle spoungen min med en ny og ren en. Ser frem til å prøve ut resten også! Dere finner hjemmesiden til Look Fantastic og ser tilbudene deres her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg