OUTFIT – BLUES


Jakke // Primark
Belte // Mango
Genser // Na-kd
Bukse // her
Sko // her

2 kommentarer
    1. Halve outfiten er bakfra. En outfit vi kun ser forfra er kansklje en bra outfit, men det er bare halve.
      Helt ærlig er jeg ganske sosialt tilbakestående. Jeg vil at folk skal se outfiten min bakfra.
      Når du viser bare outfiten forfra har jeg ingen anelse om jeg vil ha de på meg eller ikke. Just saying.

    2. Hei Leandra! Leser bloggen din, og synes du har så fin stil! Har lenge lett etter en lignende jakke som den brune jakka du har fra primark. Nå har jeg endelig funnet noen som selger den brukt, men er usikker på str. Vil helst at den sitter litt løst slik den gjør til deg. Lurte derfor på hvilken str. du har i jakken? Håper du har en bra dag💞 På forhånd takk✨

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg