OUTFIT // EVENING FLOW

Sist jeg blogget, som var på søndag, skrev jeg at jeg skulle besøke et par venner samme kveld. Først dro typen og jeg til et vennepar av oss, hvor Milana og jeg hadde lagt noen planer som basicly involverer alle som følger oss på sosiale medier. Vi har nemlig snakket om  lenge at hun skal sminke meg en dag, da sminke er en av hennes spesialiteter. Milanasmakeup på Instagram for de som vil se hvor talentfull denne skjønnheten er. Vi gjorde et forsøk på å gjøre meg også til en skjønnhet. Har dere noen gang blitt sminket av en sminkør og endt opp dritskuffet fordi det ser så sykt annerledes og merkelig ut fra hvordan dere er vant til å se dere selv? Vel, det skjedde ikke denne gangen for å si det sånn. Jeg ble skikkelig fascinert over hvordan jeg var i stand til å se ut etter et par strokes fra noen kunstneriske hender. Heldigvis filmet vi hele prosessen! Så en liten video venter bloggen i nærmeste fremtid, wiii. Det ble en god miks av litt oppdatering på livet, litt frekkheter og humor, og selvfølgelig masse gøy sminke. Jeg gleder meg til å vise dere! Men her er da en full versjon av antrekket dere kanskje har sett glimps av på bildene til Milana og meg på Instagram! Må også sies at sminken på disse bildene er mitt verk og ikke Milana sitt. Det får dere se snarest!

Holzweiler poncho fra Retro
Marlene Birger veske fra Nelly
Lene Orvik øredobber og ring fra Safira
BH fra Cubus
Gjennomsiktig topp, lignende her
Bukse her
Sko her

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg