THE BEST PIZZA PLACE IN BERGEN

Reklame | Junkyard

Forrige uke ble typen og jeg 1 år, og vi ville ut på date! Å dra på romantiske dater er egentlig sjeldent vi gjør. Vi gjør mye annet rart sammen, og går egentlig veldig mye på kino. Men ikke sånn ordentlig middagsdate… Så jeg anbefaler først og fremst alle kjærestepar som gjerne har vært sammen en stund å bare date for å date av og til. Merkelig men gøy å pynte seg, leie hender, finne en restaurant og nesten føle man prøver å imponere hverandre slik som det var i begynnelsen. God stemning.

Jeg ble anbefalt en italiensk restaurant som heter Il Forno av en venninne i klassen. Den ligger rett ved den blå steinen her i Bergen, men jeg har egentlig aldri lagt merke til den eller tenkt over den. Siden daten, har vi allerede vært tilbake og spist der igjen. Skikkelig, skikkelig, skikkelig god mat, dere. Har hørt flere som er glad i pizzaen deres der, og jeg tror de fokuserer veldig på å lage god pizza. Jeg er egentlig en som aldri bestiller pizza hvis jeg har mer uortodokse alternativer å teste, men jeg fikk smake kjæresten sin skinkepizza og wow. Faktisk den beste italienske pizzaen jeg har spist både i Norge og utlandet. Selv bestilte jeg gnocchi med scampi og squash, og jeg kan fortelle dere såpass at det var usedvanlig delikat. Neida, herrefred det var uventet skamdigg. Så ja, restauranten anbefales til dere som liker italiensk. De traff blink!

Jakke fra Romwe.
Bukse fra Mango.
Ørdedobber fra CMYK.
Genser fra Samsøe Samsøe.
Skoene finner dere her.

Jeg fikk låne linsen til Arngrimur som dere kanskje husker som lysmesteren fra behind the scenes! Det er en Tamron SP 24-70. En vidvinkel jeg koste meg skikkelig med den helgen. Tok masse bilder mens jeg hadde sjansen. Jeg bruker nemlig portrettlinsen EF 50mm til vanlig. Så man kan ta helt andre type bilder med denne linsen. Skulle gjerne hatt begge! Det var faktisk kamerahuset mitt Canon 6D pluss Arngrimur sin linse vi brukte til å filme kortfilmen min! Som fremdeles er i post-produksjon for å gi dere en liten update der! Nå har jeg fått fem musikere fra musikkklassen som lager bakgrunnsmusikk etter mitt ønske. Sinnsykt gøy å se hvordan de jobber i studio, og å være med å skape musikk. Megaluksus, hihi. Så vi skal styre på med det frem til hele kortfilmen skal være finito den 20. november. I dag skal jeg være med på en leseprøve med prosjektet til en regissør i 2.klasse, og senere skal jeg besøke et par venner. Ha en fabelaktig søndag, så sees vi plutselig!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg