LEVER BARNDOMSDRØMMEN

Reklame | Junkyard

Disse lange bloggpausene gjør det vanskelig å sette i gang å skrive igjen. Eller, jeg skriver egentlig ganske mye fremdeles – mye jeg ikke deler med noen andre enn meg selv. Samtidig har jeg vært så giret på å bruke tid og energi på skolen, så bloggen har faktisk kommet under skole på prioriteringslisten. Sånn har det aldri vært før! Jeg kan huske på videregående, ungdomsskolen og til og med slutten av barneskolen – jeg blogget alltid først, før noe annet når jeg kom hjem fra skolen. Så godt likte jeg det. Men nå som skolen bokstavelig talt er drømmen og lidenskapen min, blir den automatisk førsteprioritet. Vi filmer våre egne kortfilmer, blir invitert til andres filmprosjekter, skriver manus, redigerer, tuller, ser film og analyserer film. Det er så fritt og kreativt men samtidig blodseriøst for meg. Jeg elsker det. Ååå jeg husker i typ 2009 når jeg satt på YouTube og så på favorittyoutuberne mine, som Shane Dawson og iJustine. Jeg ble så inspirert, og hadde like ambisiøse drømmer som dem om å bli filmskaper selv. Så jeg tvang vennene til å være skuespillere for meg mens jeg lagde alt mulig rart i hjemme i det gamle nabolaget mitt. Lekte regissør, skuespiller og klipper i mine egne musikkvideoer, vlogger og sketcher. Usannsynlig kleint og idiotisk å se på i dag. Men likevel noe sentimentalt over det faktum at det var på den tiden interessen min for filmproduksjon startet. I 11-årsalderen, og nå nesten 10 år senere, bringer jeg barndomsdrømmen til live. Jeg er stolt over meg selv som tør å satse på det jeg virkelig vil. Jeg tror sjelen min hadde forvitret, om jeg ikke hadde begynt på skolen denne høsten.

Genser her
Bukse fra Bershka

5 kommentarer
    1. Åå, så fint antrekk! Såg på IG at du var i Amsterdam nylig, har du noen reisetips? Skal dit snart med en veninne for første gang!

    2. Husker når du vlogget for leeeenge siden, det var så gøy å se på! Syns alltid dine videoblogger var de beste:) Så gøy at du koser deg, den skolen virker som midt i blinken,jo!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg