FØRSTE SKOLEDAG

Reklame | junkyard

Det føles rart og uvant og merkelig at jeg studerer nå. Vet ikke om jeg er ordentlig klar en gang. Det har hele tiden føltes så fjernt at jeg skal begynne på skolen, at mentalt sett virker det bare som om jeg ble kastet ut i noe ukjent. Men det er vel sikkert en felles følelse for de som skal begynne å studere? Jeg har fått litt mer kontroll i dag da. Vi hadde oppmøte ved skolen, etterfulgt av noen fadderuke-aktiviteter i sentrum for å bli litt bedre kjent med hverandre og byen for de som ikke er fra Bergen. I kveld blir det vors hos fadderen vår etterfulgt av en bytur, som ikke akkurat har pleid å være førstevalget mitt å gjøre en mandagskveld, men på dette studiet handler det mye om kontakter og nettverk, så jeg må bli flink til å tvinge meg ut av komfortsonen. Jeg har så klart lyst til å få mest mulig ut av disse årene på filmproduksjon, og ikke gjøre noe halvveis, men faktisk gå inn med hele hjertet og gjøre mitt beste i alle sammenhenger. Hvis du vet med deg selv at du gjør ditt beste, forsvinner mange bekymringer og usikkerheter har jeg funnet ut av. Jeg er giret for å begynne med det faglige neste uke også, kjenner jeg. Men først litt moro og nye venner. Jeg trenger det og.

Psssst. Bruk rabattkoden “leandrav15” når du handler på Junkyard.com, så får du 15% rabatt på alle kjøp over 500kr. Gjelder ikke varer som allerede er på salg, kampanje eller deals. Tilbudet varer frem til 10. september! Genseren på bildet over er fra Junkyard og den finner dere HER!

 

2 kommentarer
    1. Jeg er glad du er tilbake, og gleder meg til å lese mer om din nye skolehverdag. Det virker som et skikkelig spennende studie!

    2. Hei Leandra, jeg flytter snart til Bergen/Åsane for å studere, og lurte på 2 små ting; hvor tok du dine tatoveringer/hvor anbefaler du å ta? og jeg mener å huske at du har prøvd vippe extensions? hvis ikke beklager hahah, men isåfall hvor tok du det? setter pris på svar!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg