TAKE OFF

Reklame | Junkyard


Bukse fra Monki
Genser fra Junkyard HER 

Hei, og god søndagskveld, dere! Slutten på slutten av 13 måneder uten skole. I’m finally back. Tilbake på skolebenken. Eller først blir det vel fadderuke. Jeg har lite peiling på hva det innebærer, men møter opp kl. 10 i morgen for å se den nye klassen min for de neste to årene. Jeg er super rookie som ikke aner hva jeg går til egentlig. Håper at jeg liker studiet og at det er noenlunde sånn som jeg ser for meg. Eller at det blir annerledes fra slik jeg så for meg, men at jeg fremdeles liker det. Det funker vel også. Jeg hører bare bra om skolen da, fra alle som har hørt noe som helst om den. Noroff heter den forresten, for de som lurte. Den ligger her i Bergen, litt forbi Danmarksplass. Det er fint vær i Bergen i dag. En mild sol og et par fluffy, glødende skyer. Jeg tror samme vær skal ønske meg velkommen til begynnelsen på begynnelsen av skoleåret i morgen. Jeg er klar for forandringer.

Fortell meg gjerne hva dere skal denne høsten.

7 kommentarer
    1. Elsker at du er tilbake!!! Virkelig!!!
      Begynner på friåret mitt nå, er veldig spent på hvordan det blir… Har fulgt med på hele ditt, håper jeg får tatt meg noen reiser jeg og:-)

    2. Jeg reiser til California for å studere psykologi! Kjenner jeg er både spent og litt nervøs, men jeg gleder meg utrolig mye. Flyet mitt går mandag og skolen begynner en uke etter. Jeg skal bo i et hus med appelsin og sitrontrær i hagen, også har hun ene som bor der en katt som heter Mimi<3
      Håper studiestart blir bra og at du trives 🙂 Gleder meg til å høre mer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg