DRØMMEDESTINASJONEN

Som noen kanskje har fått med seg på andre sosiale medier, har jeg vært på en liten reise nylig. Jeg fikk oppfylt enda et reisemål i begynnelsen av juni og var på min første kjærestetur i samme slengen! Jeg satt og så litt på steder i Portugal for noen måneder siden og falt pladask for bildene jeg så av en liten by som heter Sintra. Den ligger 40 minutter med tog utenfor hovedstaden, Lisboa, og ble kjapt en drøm å besøke. Drømmen kom i oppfyllelse og selve destinasjonen var fullstendig nydelig og over all forventning. Vi bodde først på et luksuriøst hotell og spa i Lisboa i tre dager. Det ble en aldri så liten storbyferie med shopping, luksus og mat. De tre siste dagene, bodde vi i en øde liten landsby på et sted som heter Quinta Santo Antonio. Jeg blir litt stolt av meg selv når jeg klarer å finne slike vakre perler når jeg reiser. Det så såå eventyrlig ut på bildene, og stod virkelig i stil med hele Sintra-viben. Hele den byen og stedet vi bodde var som tatt ut fra en Disneyfilm, og det var helt spesielt å se det i virkeligheten. Espen og jeg ble mer enn fascinert og gikk rundt og måpte av de idylliske, eventyrlige hagene vi besøkte, og palassene i alle regnbuens farger bortgjemt bak palmer, gigantiske grantrær og kaktus. Jeg har aldri noen sted i verden sett en så mangfoldig natur. Jeg absolutt elsket Sintra, som inneholdt masse historie og er bygget med inspirasjon fra romantikken. Absolutt et reisemål jeg vil anbefale dem som liker å se på vakre ting, være i natur og liker historie og arkitektur. Perfekt kjærestetur iallfall! 

Været begynte veldig bra uken vår i Portugal men avtok rolig og endte i masse regn siste dagen. Da lå vi for det meste inne på rommet der vi bodde. Det var ikke et hotell, men en far og en datter som drev eiendommen sammen. De bodde der selv, og lot gjester overnatte på de mange rommene. Et gigantisk herskapshus med skikkelig 1800-tallet interiør og stil, med en frodig og drømmende hage jeg aldri har sett maken til!

Processed with VSCO with c6 preset

Processed with VSCO with c6 preset

Processed with VSCO with n2 preset

Processed with VSCO with v5 preset

Processed with VSCO with k2 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with k2 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with au5 preset

Processed with VSCO with au5 preset

Jeg hadde med meg fire bikinier men fikk faktisk ikke brukt noen av dem. Vi priorierte ikke å finne en strand akkurat denne ferien da det var så mye å gjøre å se, pluss at været ikke helt tillot det. En av bikiniene jeg gleder meg til å bruke når vi skal til Spania senere i sommer, er denne brune jeg postet på Instagram for noen dager siden. Jeg fikk noen spørsmål om hvor den var fra så da har dere en direktelink til den rett her. Jeg rev rett og slett av de som skal være rundt armen. De var veldig søte men max ubehagelige, spesielt når du har så store guns som meg.

Processed with VSCO with a9 preset

Håper dere likte dette lille reisetipset. Until next time <3

6 kommentarer
    1. Kunne du laget en lookbook med noen sommeroutfits? Syntes antrekkene/kjolene du brukte i Portugal var utrolig fine!

    2. Har hatt så utrolig lyst til å reise til Purtugal i lang tid, og ble ikke mindre fristet nå! Herremeg så vakkert!

    3. jeg må nødt til å ta en tur ditt å gitt! godt at du er litt tilbake igjen! trengs å høre synonymene dine og det du gjør i hverdagen din <33

    4. Hei!
      Vet ikke om du fortsatt titter innom denne bloggen innimellom, men må bare spørre; hvor er den vidunderlige blomstrete kjolen fra?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg