DE FINESTE BIKINIENE

Reklame | Romwe

Jeg ser fine bikinier over alt på sosiale medier for tiden. Jeg antar sesongen nærmer seg. Selv har jeg bare et par gamle liggende som jeg har brukt de siste årene, og begynner å bli smålig giret på å fikse meg noen nye bikinier som sitter stramt og behagelig på kroppen. Jeg reiser nemlig til varmere strøk om under en måned faktisk. På enda en liten spontantur jeg gleder meg til å dele med dere. Så i den forbindelse har jeg samlet sammen litt inspirasjon både til meg selv og andre som kanskje har tenkt å kaste kroppen ut i en sjø eller et basseng i nærmeste fremtid. Jeg syns Romwe sitt utvalg er nesten litt for bra. Og med de sinnsyke prisene, er det vel egentlig bare til å ta seg en nøye gjennomgang av størrelsesgueden deres, måle seg selv og være sikker på at en bestiller noen passende, vakre bikinier for sesongen!

Her er noen av mine favoritter:


Her


Her


Her


Her


Her


Her

Noen av disse dere likte?

2 kommentarer
    1. Sykt fine bikinier! Vurderer veldig å bestille meg noen selv, men er såå usikker på størrelsen. Hvilken størrelse pleier du å gå for?
      Klem

    2. Hei, må du betale toll / mva når du bestiller fra denne nettsiden?? Hadde tenkt å bestille tre bikinier, og med frakt er det 363kr, og er redd for å måtte betale masse ekstra siden det er over 350kr.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg