VELDIG SJOKKERT

Reklame | Junkyard

Jeg er sånn smålig i sjokk etter jeg så den siste Avengers filmen på kino. Det var kjæresten som dro meg med. Jeg var jo meeeget lite keen på den type film, men jeg tenke å være en god kjæreste. Uansett skyldte jeg han etter å ha dratt han med på Darkest Hour. Så da ble det superheltfilm på meg. Men holymoly where to start? Jeg ble seriøst sugd inn i Avengers: Infinity Wars fra første scene og elsket hele driten. Jeg har tidligere sett en og annen superfilm her og der. Iron Man, Logan, Batman. Men ikke noe særlig utover det. Jeg elsket Deadpool da, og gleder meg maksimalt til toeren. Men uansett! – Den jævla filmen. Og det var tydeligvis treeren i Avengers. HVOR HAR JEG VÆRT. Hvorfor har ingen introdusert meg for dette? Nå er jeg nødt til å se de to første også. Og kanskje en haug med annet fra Marvelsuniverset. Jeg følte meg rett og slett som et barn igjen, bare meg et mer sofistikert filmperspektiv slik at jeg kan sette pris på de hinsides spesialeffektene som bare blir sykere og sykere jo eldre jeg blir. Storylinen var spennende og så sinnsykt altomfattende. Det føltes skikkelig viktig liksom, haha. De hadde elementer med fra temaer som jeg elsker – mystikk, urhistorier, kultur, astronomi, nanofysikk. Det var så troverdig, for meg da i hvert fall. Nå skal det sies at jeg var i et ganske eventyrlig humør da jeg gikk inn i kinosalen. I tillegg har jeg jo alltid elsket science fiction, og det har vært min favorittsjanger i hvert fall innen bøker. Så jeg er glad jeg har oppdaget mer jeg liker innenfor den kategorien. Men noe av det beste med Infinity Wars var vel humoren. Jeg aner ikke hvor mange ganger jeg, og resten av kinosalen lo oss ihjel. Så jeg tror typen kan si seg fornøyd med å ta med meg på den filmen, hehe. Måtte svelge pessimismen min og innrømme at det faktisk var dritgøy, haha. Noen andre som har sett den eller?

T-skjorte her.

8 kommentarer
    1. Jaa, omg så den forrige torsdag, og jeg elsker Marvel utrolig mye fra flr av, men den var fantastisk god! Gleder meg såå mye til del 2! Hele Marvel-universet er bare så utrolig fascinerende, sitter storøyd hver gang jeg ser en ny film

    2. Mannen prøver å få meg med, men har vært utrolig skeptisk… Skal sies at jeg også elsket Deadpool, så kanskje jeg skal gi den et forsøk. Men nå er det altså din feil om jeg syns den suger!
      Neida. Joda.
      Litt.

    3. Jeg så den på kino for to dager siden, og det er seriøst lenge siden jeg har ledd så masse som da hahahahah klarte ikke holde tilbake latteren spesielt helt i begynnelsen når han ene ”onde” begynte med sånn ”be grateful that we are gonna end your sad and miserable lives” eller noe sånt, loved it

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg