THE PERFECT LEVI’S SKIRT

Reklame | Junkyard

Skjørt her.

Jeg har pådratt meg en utmattende tørrhoste og rennenese i løpet av natten jeg. Alle rundt meg har vært syk i det siste, og jeg vettu, jeg har gått og skrytt av at immunforsvaret mitt tydeligvis er skikkelig tøft. Men til slutt måtte jeg spise ordene mine da jeg mest sannsynlig ble smittet av min lillebror. I tillegg hadde vi jo en velkomstfest for en venninne som kom hjem fra backpacking på mandag – Solveig, som jeg var med to dager i Vietnam, returnerte etter en mye lengre reise gjennom Asia enn min egen, så da ble det stelt i stand en aldri så liten surprise party for henne. Å se reaksjonen til mennesker som blir positivt overrasket må være noen av favorittøyeblikkene mine i livet, hoho. Veldig vellykket og fantastisk jobbet av alle som ordnet det! Vi ble sittende ute i et nøst med en idyllisk solnedgang og sjø- og fjellutsikt (se Instagram @leavalencia) Gradene derimot, var ikke like idyllisk. Kulde og alkohol er jo kanskje den beste oppskriften på å bli syk, hehe. Dette vet jeg, men det er så lenge siden jeg har gått på den smellen, og da er det lett for å gå på den igjen antar jeg. Så nå har jeg vært hos legen min, fått meds, og skal ligge i sengen med god samvittighet helt til friskhet og rastløshet kicker meg opp igjen. Jeg har kjøpt meg en belgisk vaffel og sjokolademelk som frokost og trøstesnacks, og jeg er faktisk ganske klar for å ta det rolig etter en helg i evig beruselse og lite ivaretakelse av god leverhelse. Jeg har til og med vært på byn! Det er en sjelden begivenhet her i gården. Så det har vært masse venner, både nye bekjentskap og gamle gode. Også noen herlige blogglesere som slo av en prat. Men herregud det har vært gøy da. Litt for bra. Så pause nå, før det blir russereunion på lørdag. Får bare håpe jeg er frisk til da. Det hadde vært lykke. Vel, vi preikes bloggen. Signing off. Nå skal det hviles hardt. Noen andre som har vært syk i det siste?

5 kommentarer
    1. Ønkser deg virkelig god bedring og kunne ikke vært noe mer enig. har vært syk snart 3 uker på rad siden et RT starta og skjønner og forstår at det er ikke noe særlig. hahah men sånn er det når du drikker og fryser. lett gjort å gi seg selv en bakterie eller noe enda verre, virus.
      digger skjørtet og vurderer å kjøpe det! så da lurte jeg på hvordan den var i str?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg