SE HVOR JEG ER

Jeg finner ikke nøyaktig samme bluse som jeg har på meg, men en ganske identisk kan dere se her.

En buss, et fly og enda en buss førte meg hit. Midt på en landsbygd på Madla i Stavanger. Jeg er her for å besøke min kjære Lottelise, som er alvorlig savnet av gjengen hjemme i Bergen. Det var dessverre bare jeg som hadde mulighet til å besøke henne nå den siste helgen før det blir eksamenskjør på henne i sykepleie før sommeren. Jeg lever jo livet mitt for tiden i en god miks av bedagelig og spontan, så heldigvis kunne jeg ta turen. Hun ringte meg onsdagsmorgen. To dager senere var jeg på vei for å besøke henne på stedet hun har bodd nå i snart et år. Jeg ante ikke hvor landlig hun bodde. Masse eneboliger, åser, åkere, hester og ikke minst en nostalgisk lukt av hestebæsj hengende i luften. I don’t mind really. Syns det lukter søtlig av høy og bondegård. Det gjør meg veldig glad. Så her finner jeg roen i helgen. I dag har vi gått rundt i Stavanger sentrum, besøkt en del butikker og kafeer og bare tatt livet med ro. Det er jo faktisk fjerde gang jeg er i Stavanger ettersom søsteren min også bor her. Så henne håper jeg å få til et møte med i morgen. Det hadde satt prikken over i-en denne helgeturen!

3 kommentarer
    1. Du ser enda bedre ut enn du pleier på disse bildene! Er det landsbygda som er gjør deg godt? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg