HOPPER PÅ ET FLY I DAG

Reklame | Junkyard

?

Obey jakke her.

Denne jakken er så søt. Skikkelig fresh til et svart antrekk. Jeg fikk den i posten her for et par dager siden og trakk den over meg da jeg skulle på fjelltur. Jeg går opp det samme jævla fjellet så og si hver gang jeg går på tur alene. Det var litt slemt sagt siden jeg har et spesielt forhold til det fjellet, og noen ganger er det så fint at jeg må felle en liten tåre på toppen. Men tenker jeg må begynne å utvide horisonten min i vår og sommer. Jeg bor tross alt i byen mellom de syv fjell. Så målet mitt fremover er å oppleve enda mer av disse vakre fjellene jeg liker å se på fra byen. Jeg har blitt anbefalt å gå mange forskjellige turer, og skal absolutt begi meg ut på dem når naturen gjør sin alltid like imponerende comeback og grønnfargene skriker fra alle kanter. Værmeldingen til Bergen ser ut som den som oftest gjør, så i dag stikker jeg faktisk. Hopper på et fly 15.35. Ganske spontant. Jeg har ikke pakket enda, wiho. Eller sagt til pappa at jeg reiser. Håper han kan kjøre meg til flyplassen. Ellers happy 420 boys and girls. Ikke gjør noe jeg ikke ville gjort. Det vil si dere har ganske frie tøyler så ha en forrykende fredag!

3 kommentarer
    1. Åå nydelig jakke!! Lurte på om du kunne skrive et innlegg om hvordan du holder deg i så sykt god form?? Litt om hva og hvordan du spiser og treningen din. Så du skrev nylig at du ikke trener regelmessig, men noe må du da gjøre for å ha en så insane kropp? Haha hadde satt stor pris på tips

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg