VISSTE IKKE HVOR MYE JEG HADDE SAVNET DET

Reklame | Romwe

Jeg var i en bursdag i går, og hadde ikke drukket på lenge før det. Så alle tanker om toleranse var litt i ubalanse, noe som resulterte i en superdårlig morgen i dag hvor jeg tenkte aldri aldri aldri aldri mer. Men formen kom seg betraktelig utover søndagen, og den ble tilbrakt i 20 varmegrader og solsteik i ansiktet i hagen til familien til kjæresten. Helt til jeg måtte på jobb. Jeg har ikke kjørt bilen på lenge, fordi jeg heller har brukt både ben og buss i det siste. Men jeg hadde helt glemt hvor fantastisk det er, og hvor mye jeg elsker å kjøre bil når det er fint vær. Jeg opplevde en slags positiv, behagelig, fet, chill, fornøyd form da jeg satt i jobbantrekket i bilen med solbriller på, musikken min og en hånd ut vinduet for å føle luften. Vinteren tar knekken på meg hver gang, men når jeg først får de sommerfølelsene, da er det helt perfekt. Helt magisk. Og det fikk jeg i dag. Jeg kjente ren, naturlig lykke i mitt eget selskap og i mitt eget hode. Det er litt for lenge siden, og jeg visste ikke hvor mye jeg hadde savnet det eller hvor godt det føltes.

Her er noen seriøse close ups av en som nyter solen med litt mer uren hud enn hun trodde hun hadde?

Denne røde kjolen er dessverre utsolgt, men dere finner en lignende her!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg