ANBEFALING AV EN NY APP

Reklame | Droppin

I dag tenkte jeg å anbefale dere en genial app som mange kanskje vil like! Den heter Droppin, og er en app hvor du kan finne mange forskjellige salonger i nærheten av deg. Du kan få mange gode rabatter der ved å bestille timer i “siste liten”. Slagordet deres er “endelig lønner det seg å bestille time i siste liten” Disse salongene kan tilby mange forskjellige timer innenfor skjønnhet, for eksempel til negler, bryn og hår, men også forskjellige massasjetimer. Jeg unnet meg en massasjetime gjennom Droppin her om dagen, hos en salong i Bergen som heter Beauty And The City. Der lå jeg en god halvtime og fikk en etterlengtet nakke- og ryggmassasje. Jeg hadde faktisk gangsperr i den ene muskelknuten min etter hun jobbet en del med den. Det var digg å ikke bare få pusemassasjae, men litt kraft i trykkene også. Så jeg vil absolutt anbefale Beauty and the City til de som liker den slags. Jeg er så svak for en god massasje jeg. Uansett hvor på kroppen. Det er så deilig og avslappende å gjøre sånne ting for seg selv innimellom. Det er liksom sånn man gjerne gjør på ferie, men fra nå av skal jeg definitivt holde et øye med Droppin-appen for flere gode rabatter på “sisteliten-timer!” Skjekk dem ut her! Og last ned Droppin fra App Store for å sjekke ut hva de har å tilby deg!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Denne fine kjolen er dessverre utsolgt, men dere finner flere lignende fra Romwe her!

2 kommentarer
    1. Kan man få gangsperre i en muskelknute? Du mener vel gangsperre i muskelen hvor du hadde fått deg en muskelknute

    2. Hei hei, Lea!
      Jeg har fulgt med på denne bloggen i flere år og det har vært utrolig spennnede å følge med på utviklingen din og tankene dine! Vi har mye til felles og denne bloggen er virkelig mat for hjernen. Det siste året har jeg vært veldig aktiv i kommentarfeltet og har gått under mange navn, for det meste anonyme(jeg kunne virkelig ønske at jeg kunne bli bedre kjent med alle de som kommenterer på denne bloggen og vite hvem de er), som oftest har jeg kalt meg selv <33. Jeg har kommentert egne tanker, takket deg for fine setninger(som du i etterkant la ut på mystory på snap, det var veldig hyggelig å se at du satt pris på det) og du har laget egne blogginnlegg av tanker og spørsmål jeg har skrevet som for eksempel hva meningen med livet er. Jeg kommenterte også en gang at jeg har hatt lyst til å skape mitt eget lille hjørne på det store internettet der jeg trygt kan dele egne tanker. Altså en blogg. Du oppfordret meg til å gjøre det og sa at jeg IKKE kom til å angre. Og vet du hva, Lea? Nå har jeg gjort det.Jeg har drevet med den en god stund, men har ikke delt den med noen. Men, nå vil jeg dele den med deg og også flere andre etter hvert.Jeg hadde satt skikkelig stor pris på om du sjekket den ut:
      http://www.tirilpisani.blogg.no
      Å se det fellesskapet som er skapt gjennom denne bloggen og menneskene som har samlet seg her gir jeg meg håp for at det er flere som oss der ute. Jeg gleder meg til fremtiden og alt det spennende den har å by på. Takk for at du velger å dele fra ditt liv, det forandrer liv! Ha en fin dag videre <3 Klem fra Tiril

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg