JEG HOLDER DET GÅENDE

Reklame | Junkyard, Shein

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Vårkåpe her
Solbriller her

Jeg har fått for meg at jeg ikke kler 99% av solbriller som finnes i verden. Disse nye runde solbrillene fant jeg for en billig penge hos Junkyard, og helt ærlig syns jeg de ikke var så aller verst til hodeformen min. Jeg har et hjerteformet, stort hode (haha, ja) som tydeligvis er vanskelig å finne passende solbriller til. Men disse likte jeg godt egentlig. Jeg innbiller meg også at jeg har et dårlig øye for mote når det kommer til meg selv, så det kan godt være jeg tar fullstendig feil, menmen, jeg lever i troen på at disse solbrillene kledde meg. De blir nok i hvert fall flittig brukt når solen først titter frem tenker jeg.

Også klarer jeg ikke å ta på meg sminke enda, jeg, haha. Nå har jeg gått så mange uker uten, at jeg nesten må se hvor lenge jeg kan holde dette gående. Du skal i hvert fall bla 8-9 rader ned på instagrammen min for å finne et bilde av ansiktet mitt med sminke på. Det er sykt deilig egentlig, men jeg gleder meg litt til å sminke meg igjen også. Men samtidig ikke? Vet ikke.

3 kommentarer
    1. Det her har ikke noe med dette innlegget å gjøre, men jeg tenkte at å kommentere et nyere innlegg gjør sjansen større for at du ser den,
      Vi leser en bok på skolen nå i norsk vg3, som heter Naiv. Super. av Erlend Loe, og jeg tror du virkelig hadde likt den. I korte trekk handler det om en 25 åring som får en eksistensiell krise, slutter på universitetet og flytter inn i brorens leilighet, mens han søker tilflukt i en bok av Paul Davies om rom, tid og universet. Jeg kjenner meg igjen i en del av det du skriver om i innleggene dine, og jeg kjenner meg veldig igjen i boken. Den er postmodernistisk så den er enkel, men utrolig innholdsrik mellom setningene <33

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg