ØNSKELISTE – KJOLER TIL VÅR OG SOMMER

Reklame | Nelly


 hvit kjole her / rød kjole her

svart kjole her / rosa kjole her
grønn kjole her / blomstret kjole her
gul prikkete kjole her / lang prikkete kjole her
 

leopardkjole her / rosa stripet kjole her
 
Jeg har fått et godt øye til fargerike vår- og sommerkjoler i det siste nå som vårmånedene sniker seg innpå oss. Disse fra Nelly ble noen av mine håndplukkede favoritter. Finnes lite mer flatterende og ikke minst komfortabelt å vandre rundt i når gradestokken ligger rett over 20-tallet. For øyeblikket er Bergen begravd i et av mange, uønsket snødekke. Snø i april er litt hjerteskjærende. Den er fin da, men måten snøen reflekterte gatelyktene i går kveld, minte meg om julestemning. Og da ble jeg litt kvalm. Jul skal og bør være et ferdig og fjernt konsept på denne tiden av året i mine øyne. Så de varme månedene kan virke fjern akkurat, men de kommer. Og om ikke de kommer, så finnes de alltid et annet sted på planeten. Har dere lagt noen sommerplaner for i år?
2 kommentarer
    1. Såg på snap at du skal kvitte deg m en del klær, selg de på tise. Bra for miljøet, og for lommeboken din;)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg