CUA DAI BEACH

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Bikinien er fra Elsa and Rose ♥

Disse bildene ble tatt på Cua Dai Beach i Hoi An. Jeg prøvde å finne ut av hva som var den minst befolkede stranden, og fikk dette som svar. Dagen etter sjekket jeg ut den mest populære stranden, og tror ikke jeg klarte å ligge i mer enn en time før jeg ble lei. Men på Cua Dai Beach fant jeg virkelig roen, og returnerte til den senere igjen. Ren vakker, hvit sand fra palmene og langt ut i sjøen. Temperaturen i havet i Hoi An var ganske mye kaldere enn i Nha Trang faktisk, men jeg syns det var sinnsykt forfriskende. Trivdes utrolig godt på denne stille, vakre perlen.

Nå har jeg forlatt Hoi An, (en ekstremt koselig by!) og befinner meg for øyeblikket i hovedstaden, Hanoi! Her skal jeg bare være i to dager før jeg skal reise videre til siste stedet (som jeg gleder meg til mest) I dag har jeg bare vandret rundt og sjekket ut storbyen, som for det meste var like skitten, befolket og lite attraktiv som jeg forventet. Det mest spesielle var vel den store dammen med den røde broen over, og et lite kjøpesenter med noen fast food-kjeder som gjorde at du følte du var i et vestlig land igjen. Der ble Dunkin’ Donuts testet ut for første gang på flere år. Jeg smakte vel donutsene deres sist gang i Berlin i 2013, men jeg må ærlig si at McDonalds og Meny sine donuts er 30 ganger bedre. Så selvom Dunkin’ sine ser fine ut, skulle de gjerne hatt mer smak egentlig. Men nå skulle ikke dette innlegget være en review av donuts, men rett og slett en liten oppdatering på Vietnamturen min. Morgendagen er fullspekket med vietnamesisk natur og turisme, så det gleder jeg meg til! Vi sees!

5 kommentarer
    1. Hvilken str har du i bikinien? Og er du fornøyd?
      Vurderer selv å bestille den bikinien 🙂

    2. For en sinnsykt fin bikini!! hvor kjøpte du den? <3 og hvilke str har du i begge delene?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg