EN ROMANTISK MIDDAG

I gårkveld så jeg for første gang Hoi An Ancient Town om natten. Det var jo enda mer lys der enn om dagen. Lanterner som henger over gatene og i husene langs elven. Ikke rart de sier dette er en av de mest romantiske byene i Asia. Jeg spiste middag med fire venninner på en restaurant som heter Morning Glory. Og det er litt morsomt, for da jeg bestilte denne turen, ante jeg ikke at noen av dem var her. For to av dem, var det siste kvelden her. Men det var utrolig koselig å tilbringe to kvelder med noen kjente ansikt i Vietnam. I forgårs ble det plutselig fest og danseklubb til langt forbi leggetiden min – som egentlig er aldri her nede. Døgnet to netter og sovet av og på et par timer resten av nettene, så soving er virkelig min verste egenskap. Det er slitsomt, i tillegg når det er så utfordrende å reise alene i det hele tatt. Virkelig en bergodalbanetur dette her. Men jeg har jo sagt selv at jeg liker bergodalbaner, så nå får jeg spise ordene mine, hoho. Apropos spising, jeg tenkte å vise dere noen bilder fra gårsdagens middag her! Enjoy.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Har forelsket meg i vietnamesiske vårruller!

Image and video hosting by TinyPic
Denne retten heter banana flower salad og var også helt sinnsykt god.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Usedvanlig nydelig atmosfære.

2 kommentarer
    1. Er de virkelig vennene dine når du ikke vet at de er i samme land?? Heller bekjente..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg