OUTFIT – EMERALD GREEN

/reklame

Jeg ble umiddelbart litt lei meg da jeg åpnet pakken med denne grønne, vakre buksen inni. Jeg var nemlig sikker på at den var for lang. Og den var egentlig hakket for lang til meg, men med noen svarte høye heler under, ble den akkurat perfekt. Jeg brukte den i bursdagen til Malin på lørdag, og fikk en del spørsmål både i på sosiale medier og i virkeligheten om hvor den var fra. Så da tenkte jeg det var på sin plass med et antrekksinnlegg og link til buksen. Jeg er forresten 1.70m og har den i M, hvis det skulle hjelpe noen med størrelse! Jeg er også altfor glad i denne toppen og disse skoene.. Hehe, bruker dem non-stop.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Topp fra NA-KD
Bukse her
Sko her

11 kommentarer

Siste innlegg