ENDA ET FINT MINNE

Min aller kjæreste barnevenn, Malin og kjæresten hennes, Lars har endelig kommet tilbake til Bergen! Malin er nemlig blitt 20 år i dag, og kom hjem fra Trondheim for å feire. Og det var det vi gjorde i går! Jeg har så mange fine minner fra akkurat dette huset, hvor foreldrene til Lars bor langt ute på Sotra. Spesielt mange fine sommerminner, ettersom vi befant oss mye her ute i fjor sommer om noen av dere husker det. Etter sommeren ble de fleste ganske spredd utover landet og resten av byen, så da setter man jo ekstra pris på når man klarer å samle alle sammen slik som vi gjorde i går. Jeg koste meg i hvert fall kjempe kjempe masse, og fant det utrolig trist å klemme alle farvel. Forhåpentligvis finner vi en anledning til å samles igjen om ikke så altfor lenge. Jeg angret sånn på at jeg ikke brukte kameraet i min egen 20-årsdag, så da ble det absolutt hentet frem til Malin sin, slik at vi kan forevige disse minnene. 

Image and video hosting by TinyPic
Meg, Malin og Lucas

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Hevelsen på øyelokket er blitt så minimal nå, at jeg kan bruke øyesminke for første gang på over en uke. Det tok sin tid må jeg si.

Image and video hosting by TinyPic Her sier jeg sikkert noe morsomt?

Image and video hosting by TinyPicLars og Mathias

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicFavoritt

Image and video hosting by TinyPic
Reaksjonsevne på topp.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPicMin eksakte reaksjon til å røyke for første gang siden i fjor sommer. Den traff meg 🙂 Og jeg følte meg ikke kul 🙂

Image and video hosting by TinyPicVi avslutter med dette bedårende bilde av oss slik at jeg kan si gratulerer så mye med dagen igjen, min elskede ♥ Nå skal jeg grave i bloggarkivet mitt fra 2010 og finne noen digge bilder av oss jeg kan plage deg med, hihi.

Fikk forresten flere spørsmål denne dagen om hvor jakken min er fra. Den er fra Junkyard, men jeg finner den bare i lang versjon til dere her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg