MITT 2017 – DEL 2/4

APRIL

I april dro jeg til Italia! Vi reiste endelig avgårde på klasseturen med historie- og filosofiklassøn. Definitvt et høydepunkt  2017. Jeg kom mye nærmere mange jenter i klassen min, spesielt Lotte, Anna og Amalie som jeg fremdeles har god kontakt med. Vi mimrer ofte tilbake til denne utrolig fantastiske turen. Så mye vakkert har jeg aldri sett eller opplevd på en liten uke. Blir rørt av å bare skrive om det i et par linjer.


Tapaskveld og spill-kveld hos Solfrid med Lisa og Caroline. Nydelig våraktivitet spør du meg.


Påskeferie og hyttetur! En av mine favorittsider gjennom året er påsken. Påskeegg, gode middager, lysere tider, familie og ikke minst hytten! Tror jeg liker det like godt som jul faktisk.


Snart russetid og jeg fikk russekortet mitt i posten, wooo


Russedress done!

MAI

Processed with VSCO with f1 preset
Russetid selvfølgelig! Mye gøy samhold og morsomme påfunn.

Processed with VSCO with f3 preset
Noen venninner og jeg ble hjemme den helgen det var landstreff Stavanger, vi solte oss, brukte vanlige klær og hadde den diiiiggeste grillmaten. Nydelig helg.


Min bror konfirmerte seg! Og jeg hadde former. 


17. mai! Nydelig vær og slutt på russetiden.


Sommeren sniker seg innpå


Ååå mai er virkelig favorittmåneden min. Alt blomstrer, mye fri og god stemning.


Jeg plantet mine første solsikker. De ble ganske lange, men fikk ikke begynt å blomstre fordi de ikke ble vannet da jeg dro bort.

JUNI


SOMMER PÅ EKTE. For første gang evig ferie. Nå stod friår for tur!


Jeg kjøpte meg ny, nydelig gitar


Jeg besøkte min søster i Stavanger i forbindelse med feiringen av 30-årsdagen hennes!


Det var dritgøy 


Jeg røykte og drakk altfor mye, men angrer ikke så veldig egentlig. Det var sommer og jeg tok meg fullstendig ut, uten å tenke noe særlig helse. Her kunne jeg drikke og røyke i mange dager på rad. Nå er drikking og i hvert fall røyking en sjelden begivenhet. Trives med det, og er nysgjerrig på hvordan neste sommer blir på denne fronten. 


Aldri så liten grillings i solnedgangen med flere gode mennesker


Enda et høydepunkt! Lotte, Anna, Amalie og jeg dro på hytten til Lotte på Austevold. Masse 90-tallssanger, god mat, fine turer, fine og mystiske samtaler.


Her spretter jeg champis på morgenkvisten.

Så var vi halvveis i oppsummeringen av året mitt! Hvordan var denne tiden for dere?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg