JEG HAR PRØVD NOE NYTT

sponset

Jeg har nylig oppdaget en ny side med masse fristende skjønnhetsprodukter. Lookfantastic.no! Jeg var så heldig å få tilsendt en liten pakke av dem forleden som inneholdt en fin liten sminkebag. Jeg får ikke så ofte tilsendt sminke eller skjønnhetsprodukter som blogger. Det går vel mest i klær, så dukker det opp litt annet innimellom. Nesten min eneste kilde til slikt har vært gjennom Glossybox. Så det var forfriskende å prøve noe nytt! Inni denne sminkemappen jeg mottok, lå det nemlig masse forskjellige produkter jeg så langt har blitt positivt overrasket over. Som jente er sånn dilldall som det gøy å teste ut. Så jeg tenkte å vise dere innholdet i dag, så får dere se om dere finner noe som frister. Lookfantastic har også masse andre skjønnhetsprodukter du kan kjøpe utenom, og de har til og med en suprise boks man kan abbonere på en gang i måneden slik jeg har med Glossybox. Kunne absolutt tenkt meg å teste ut deres også, og kanskje jeg skal det på nyåret!


Denne har jeg faktisk begynt å bruke jevnlig. Utrolig behagelig lukt av den, og jeg liker at den er så tykk som den er. Jeg får skikkelig tørr vinterhud nemlig. Syns også designet til Origins er så fint.


Dette har faktisk blitt min nye faste maskara. Den er veldig buildable og du kan egentlig bare påføre og påføre til vippene er så lange som du vil ha dem.


Denne fikk jeg veldig naturlige vipper av. Ingen klumping, men litt lite definisjon syns jeg, så jeg likte den andre bedre.


Tjukt hår er ikke noe jeg trenger mer av, så denne ga jeg til en venninne faktisk!

Har dere hørt om Lookfantastic før?

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg