PÅ TIDE, BERGEN!

Dette er første året Bergen har hatt julemarked! Vi har aldri hatt noe sånt før som jeg kan huske i hvert fall, og jeg var ikke klar over i det hele tatt at vi skulle få marked, pariserhjul, karusell, varmestue og hele pakken i år. Det var en gledelig overraskelse å finne da jeg bladde gjennom et par mystoryer en dag. Så jeg har nå vært der to ganger. Den ene gangen bare for å sjekke det ut, og den andre gangen tok jeg virkelig nytte av det. En venninne av meg, Vilde og jeg (like glad i bakverk begge to) kjøpte oss både belgiske vafler, makroner og cupcakes. Så satt vi oss i varmestuen og lot stemmebåndet løpe løpsk om kjærlighet, fine ting, vonde ting, viktige ting og morsomme ting. Med en julestemning som ikke bare fylte varmestuen, men hele Bergen by.

Senere dro vi og så etter julegaver i butikkene før vi tok farvel. Jeg setter veldig, veldig pris på slike stunder som det. Det gir meg mentalt lys i mørketiden. Bare se så koselig!

Har dere vært på noe lignende i år?

5 kommentarer
    1. Ååå slike julemarkeder er så koselige og gir så mye julestemning! Ditt må jeg virkelig dra en gang også, har vært i jul i vinterland i Oslo og det er ikke så værst det heller altså <33

    2. Så fine bilder! Synes det er så kjekt at de har fått dette her i Bergen i år! Skikkelig koselig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg