Tilbud på Daniel Wellington klokker – VIDEO

Hei, alle sammen! Nå har jeg gode nyheter til alle som er på utkikk etter en spesiell julegave eller en vakker klokke til seg selv. Jeg faller bare mer og mer for klokkene til Daniel Wellington da de blir nydeligere for hvert år som går. I denne videoen viser jeg dere tre av klokkene fra Classic Petite-kolleksjonen deres. Danielwellington.com har nå Black Friday tilbud! Dere kan bruke rabattkoden “leavalencia” for å få 15% av kjøpet deres fra hele siden. I tillegg får dere et ekstra bånd med på kjøpet til valgfri klokke. Alle Dapper-klokkene er for øvrig på 25% akkurat nå. Håper dere finner noe dere liker! (det tror jeg) eller i det minste liker denne lille videoen jeg satt sammen ♥

Husk å se den i 720p HD!

 

2 kommentarer
    1. Flott med rabattkode, men man sparer ingenting når man får toll likevel 🙁 Så kjøpte heller fra en annen side.

    2. Passet reima di eller måtte du få den stilt inn? Er det noe jeg kan gjøre selv eller må jeg få noen til å se på det for meg? Skjønner ikke helt hvordan jeg skal gjøre det selv.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg