Jeg har gledet meg til denne dagen

Denne onsdagen har jeg gledet meg til. Fri fra jobb, trening, litt bloggjobb og sist men ikke minst et gjensyn med tre av mine godeste venninner. Det har seg slik at Lotte bor i Stavanger, sånn at vi ikke får samlet oss så ofte som vi ønsker. Men når hun først er i byen, er vi i full gang med planlegging av å møtes. Det er en måned siden sist og heldigvis bare en måned til neste gang. Jeg kjenner jeg gleder meg ekstra til jul i år faktisk. Da kommer nemlig venner som har flyttet bort, hjem fra alle Norges kanter. Oslo, Trondheim, Stavanger. Det blir en usedvanlig festlig romjul skal jeg si dere. Men tilbake til i dag! Vi unnet oss litt ekstra i dag nemlig, og startet ettermiddagen med makroner på Kaffelade, så et reservert bord på Olivia og deretter dessert på Matbørsen. Etter en kveld med latter, mimring og intellektuelle, overengasjerte samtaler, endte det med fire mette jenter og åtte tårevåte øyner. Eyelineren gnidd langt oppi tinningen på vei hjem gjennom Bergen sentrum der altså, men hvem skal arrestere meg. Det var evig koselig.

Processed with VSCO with f1 preset

Processed with VSCO with f3 preset

Processed with VSCO with l4 preset

Jakken min er fra Ivyrevel.com for de som lurer! Dere får 20% rabatt på heeele siden om dere bruker koden leavalencia20 ♥ De har altfor mye fint. Link til jakken her.

Sov godt, engler. Vær gode.

3 kommentarer
    1. Så fine bilder! Ser ut som dere koste dere:)
      Jeg lurte på om du kunne skrive litt om hvordan du holder deg så brun hele året? Du skrev litt om at du tar sol og bruker selvbruning for en god stund siden, gjør du fortsatt det? Isåfall hvilke produkter buker du? Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg