Ny pakke fra Gymgrossisten!

Nå har jeg jammen meg mottatt en ny pakke fra Gymgrossisten.no! Wiii. Er ikke såå lenge siden jeg fikk min første pakke derfra om dere husker, og jeg lagde en unboxing video. Jeg var så heldig å få plukke meg ut noen nye produkter, og tenkte å ha en “unboxing” med dere i blogginnlegg-form. Så må dere gjerne si hvilken måte dere liker best. Jeg skal prøve å gi en liten review av alle de spennende produktene jeg plukket meg ut denne gangen også. 

Gymgrossisten er min nr.1 source til alt jeg trenger for å holde meg motivert og sporty. So let’s do this. Link til alle produktene vil være den uthevede teksten rett under bildene. Håper dere finner noe fengslende!


JAM Transite Lite

Jeg ville ha meg et par med skikkelig headset til trening eller til når jeg trenger ekstra lydkvalitet. Jeg har brukt iphone-headset omtrent hele livet, og tenkte det var på tide med en upgrade. Some next lvl shit. Jeg syns iphone sine er ok-, men lyden er så aaaltfor lav noen ganger, damn. Spesielt til trening eller når du virkelig vil føle musikken, sant? Så da jeg så at Gymgrossisten solgte disse, var jeg solgt, hehh. Gleder meg til å teste dem, og kommer gjerne tilbake med en liten anmeldelse.


KS 19 kjøkkenvekt

Vi har aaaldri hatt kjøkkenvekt noensinne. Og det har i mange tilfeller vært hemmende, eller en utfordring i matlagingen. Ikke for å telle kalorier akkurat, men for baking. Jeg hater når mengden av ingrediensene står i gram istedenfor desiliter. Da må jeg skrape frem rustne mattekunskaper på uoversiktelige konverteringssider…. Så nå har jeg kjøpt verdens søteste matvekt med bilder av sitroner på. De hadde også andre utrolig fete og retro motiver på dem. Også enkle. Nå er mitt tidligere beskjedne bakeliv transformert seg til et hakke mer effektivt og profesjonelt. Kanskje jeg skal lage hjemmelaget oreokake snart. Min etterspurte spesialitet de siste årene. Broren min har tross alt bursdag neste uke :)))


Pillmaster box Star Nutrition

Noen ganger tar jeg kosttilskudd, men faller alltid ut. Noen ganger tar jeg medisiner og noen ganger glemmer jeg å ta med meg det jeg trenger av piller når jeg reiser. Ikke at jeg tar så mye vanligvis, men jeg tror denne lille vennen kan gjøre det lettere og mer oversiktlig de gangene jeg trenger det. Veldig reisevennlig er den i hvert fall. Den kommer også i flere farger.


Rawbite – bær og vanilje
RawBite – eple og kanel

Ååå, disse deilige babyene her. Den øverste på bildet smakte jeg faktisk for første gang i går. Eller slukte den er vel mer rett å si. Jeg syns de eeer så gode. Og med såå god samvittighet da? De er super healthy og består av veldig få, naturlig ingredienser presset sammen til en deilig og energigivende godbit. Jeg måtte bestille “eple og kanel” på nytt igjen fordi den seriøst er magisk god. 


Vitrapana Magnesium 
Vitaprana Iron

Så jeg tenkte å hoppe inn i en periode hvor jeg blir flink til å ta slike kosttilskudd som dette! Magnesium har jeg hørt så mye sykt og bra om den siste tiden, at jeg definitivt skal gi det en sjanse. Mennesker i dag mangler vanligvis altfor mange mineraler i kroppen fordi kunstjødselet i jordbruket inneholder mye færre mineraler enn det det gjorde way back tusenvis av år siden da alt var naturlig og rått. Diverse helseplager som et resultat av mangel på mineraler er dermed veldig vanlig i dag. Du kan lese litt om de fysiske og mentale fordelene magnesium her. Virkelig noe interessant å lese seg opp på! Mamma vet jeg, er i hvert fall helt frelst av det. Jern er også noe jeg har hatt lyst til å begynne å ta en stund, så får vi se om jeg merker noe forskjell etter hvert. Veldig spent.

Har dere skjekket ut Gymgrossisten? De har alt du trenger for å holde helsen på plass. Alt fra klær til sunne ingredienser i bakevarer og proteinshakes. Masse vegansk, tørket frukt, snacks, treningsverktøy, vekter. You name it. Du finner det der inne. Suuperdupergrei side jeg er veldig fan av!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg