Et svart antrekk og rabatt på de beste mobildekslene

Genser min finner dere her
Buksen er fra Gina Tricot

 

Det nye gjennomsiktige mobildekselet mitt er fra idealofsweedenLover uansett hvilke type mobildeksel du ser etter, har de det. Alle verdens funksjoner og vakre design. Og nå kan jeg gi dere en rabattkode som gir 20% på hele nettsiden. Rabattkoden er AWNO, merkelig nok, meeen hvis dere bruker den ved kjøp, så sparer dere i hvert fall en god femtedel av prisen. Litt digg hvis du ser etter nytt mobildeksel tenker jeg! Alle mine er i hvert fall fra idealofsweeden. Rabattkoden varer i en uke! 🙂
 

7 kommentarer
    1. Kan du skrive et nytt innlegg om neseoperasjonen, hvordan det har vært i ettertid osv? 🙂

    2. Hei! Ville bare si at jeg brukte rabattkoden på et deksel derfra. Det var sinnsykt dårlig kvalitet? Lommene til kortene var altfor trange, og hele dekselet virket generelt som om det ikke var beregnet til de telefonene som beskrivelsen oppga. Kan hende jeg var uheldig men 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg